Sitemizde Toplam 3021 Film, 37 Kategori ve 3093 yorum bulunmaktadır.
Mobil Menü
aVx45BWm 8jAw17

Delibal izle

5dsDed3
  • Hata Bildir
    Hata BildirClose
  • Sinema Modu
Whatsapp
VK
Delibal izle

Delibal Filmi 2015 1080p HD Tek Parça Yerli Film izle

Çagatay Ulusoy ve Leyla Lydia’nın baş rollerini paylaştığı Delibal filmi tam bir aşk filmi. Romantizm ve aşk rüzgarlarda savrulmak istiyorsanız Delibal filmi izlemenizi şiddetle tavsiye ederiz. Çağatay Ulusoy yani Delibal filmindeki Barış okuduğu üniversitede mimarlık bölümündedir ve hobi olarak müzikle uğraşmaktadır. Hayatın tadını çıkarmaktan her zaman keyif alan biridir ve Füsun’ü ilk gördüğü anda hayatında hiç tatmadığı bir duyguya kapılır. Daha öncesinde Barış’ın aşk ile pek alakası olmamıştır fakat bu kez aşka yakalamıştır. Aşık olduğu kıza bir şekilde ulaşan Barış için Füsun’u aşka ikna etmek biraz zor olacaktır. Çünkü, Füsun okulunu dereceyle bitirip yurt dışında master yapmaktan başka bir şey düşünmek istemez. Fakat Barış yakışıklığı ve aklıyla bununda üstesinden gelir ve Füsun’ü kendine aşık etmeyi başarır. Her şey çok güzel giderken aniden her şey değişecektir. Değişen her şeyi Delibal filmini izleyerek öğrenebilirsiniz. Delibal filmi de aynı üniversitede okuyan bipolar hastası Barış’la Füsun’un aşk hikâyesini anlatıyor.Füsun için okuduğu üniversite çok şeyi ifade eder. Sosyoloji öğrencisi olarak toplumsal cinsiyet üzerine çalışırken, bastığı her adımda, dokunduğu her yerde, mimarlık öğrencisi olan Barış’ın emeği vardır.

Müzik aşığı ve Üniversitede Mimarlık öğrencisi olan Barış hayatını eğlenerek ve müzik yaparak geçirmektedir. Füsun’u görür görmez çok farklı duygulara kapılan barış yıllarca aradığı aşkı bulduğunu düşünür. Ona ulaşmak için bir çok yol dener çok uğraş verir ve sonunda ulaşır da. Ama Füsun zor bir kızdır aşk ve eğlenceye pek vakit ayırmak istemeyen yüksek idealleri olan bir kızdır.Hayalinde Amerika da master yapmak vardır. Barış azimli,dürüst ve bir o kadar da yakışıklı bir çocuktur ve sonunda Füsün’a evlenir. Büyük aşk masal gibi bir evliliğe dönüşmüştür sonunda

Aşk Filmleri, Dram Filmleri, Film izle, Romantik Filmler, Türk Filmi, Yerli Filmleri

Aşk,dram ve romantik film Delibal izleme seçenekleriyle birlikte sitemize tek parça ve 1080p hd kalitesinde eklenmiştir.

Filmin Orjinal Adı:
Yönetmen: Ali Bilgin
Aktörler: Çagatay Ulusoy, Leyla Lydia Tugutlu, Hüseyin Avni Danyal, Mustafa Avkiran, Laçin Ceylan, Nazan Kesal, Toprak Saglam, Baris Aytac, Zafer Akkoyun, Kivilcim Ural, Ali Seyitoglu, Emre Karaoglu, Baturalp Yilmaz, Mert Carim, Bahtiyar Engin
Yapım Yılı ve Ülkesi: 2015 Türkiye
Filmin Süresi: 117 dakika
BENZER FiLMLER
Yorum Gönderin
Bu filme 111 yorum yapılmış.
  1. İsmail
    İsmail 28 Ekim 2020 11:27

    Tamam güzel

  2. gulsum
    gulsum 26 Ekim 2020 09:57

    Filmi izlemedim ama framgamini izledim beyendim

  3. Namnamnamnam
    Namnamnamnam 13 Ekim 2020 17:12

    Bayıldım

  4. merikooo
    merikooo 12 Ekim 2020 23:10

    özledim seni ama hislerim yok nefretli bir aşk var içimde

  5. meri
    meri 12 Ekim 2020 23:09

    seni her izlediğimde ağlamaktan harap oluyordum izledim ve bitti tek damla gözyaşı yok çünkü benim hikayemde kadın öldü hisleriyle birlikte

  6. gülcan
    gülcan 2 Ekim 2020 21:28

    sevgilim izle çok ağlarsın dedi.Onu kıramayıp açtım bir gram damla düşmedi.Abartıldığı kadar kaliteli bir aşk filmi değil bence.Neyse sevgilim görürsen seni çok seviyorum

  7. Apdul taşşak
    Apdul taşşak 28 Eylül 2020 12:04

    Reklamları bitirirsem izlicem

  8. Zeynep
    Zeynep 22 Eylül 2020 13:55

    Off ağlamaktan gözlerim şişti

  9. Betül
    Betül 3 Eylül 2020 22:50

    Sonu böyle bitmemeliydi ağlamaktan gözlerim kan çanağına döndü

  10. Betül
    Betül 3 Eylül 2020 22:49

    Delibalın fazlası zehir ?

  11. emre
    emre 30 Ağustos 2020 15:42

    bayağı güzel film

  12. aleyna
    aleyna 20 Temmuz 2020 13:02

    çağatay ulusoy çok ama çok iyi bir oyuncu keşke dizilerde filimlerde hep ama hep o olsa başka bir oyuncular olmasa

  13. aleyna
    aleyna 20 Temmuz 2020 12:57

    filim çok güzel yaaa keşke bölüm bölüm yayınlanaydı çağatay ulusoy çok yakııklı bir oyuncu hakan muhafızı da izledim oda çook güğzeldi

  14. Hüseyn
    Hüseyn 15 Haziran 2020 01:12

    Çatay Ulusoy çok iyi oyunucu çok seviyorum çok iyi bir filmdi amma sonu böyle olmamalıydı

  15. Fatmanur
    Fatmanur 5 Haziran 2020 15:54

    Buzamana kadar izledigim en guzel aşk filimi ve etkileyici bir filim hala etkisindeyim ve çağatay ulusoy ile leyla lydi rolerini çok güzel yapmiş sonu kötü bitmiş olsa da güzel olmuş herkesin eline emeğine sağlık ?

  16. Sude
    Sude 3 Haziran 2020 14:57

    Sonu böyle bitmemeliydi…??DELİBAL ♥️

  17. Ayten
    Ayten 1 Haziran 2020 02:24

    Hiç bukadar ağladığımı hatırlamıyorym her bakdığımda daha çok ağlıyorum. Bu böyle bitmemeliydi yakışmadıı..?

  18. Esma Kıyak
    Esma Kıyak 31 Mayıs 2020 17:58

    sonu ölümle biten şeylerden nefret ediyorum madem seviyon neden böyle bisi yapıyon ki ya kalanın hali nolck sen hayattan gittin die o hayattan kokuyo adalet değil hemde hiç 🙁

  19. Yusuf
    Yusuf 30 Mayıs 2020 21:05

    Herşey çok güzel fakat daha iyide olabilir

  20. Balı ve zehiri vardı
    Balı ve zehiri vardı 29 Mayıs 2020 16:09

    Hayatımda ilk defa film için ağladım

  21. delibalın fazlası zehir
    delibalın fazlası zehir 29 Mayıs 2020 15:36

    abiii çookk iyi 10.izleyişim

  22. neray
    neray 29 Mayıs 2020 14:58

    güzel bir filmdi ama sonu çok kötü olmuş keşke mutlu sonsuzla bir bitseydi.

  23. Gönlü kırık kadın
    Gönlü kırık kadın 25 Mayıs 2020 22:04

    Bu kadar güzel bir aşkın sonu bı şekilde olmamalıydı…

  24. Efe
    Efe 25 Mayıs 2020 16:29

    Çooook güzel bir film yaa çok duygusal ve dokunaklı izlediğim en iyi aşk filmi ama sonu kötü bitti yaa aslında kızı daha fazla üzdü.

  25. basak
    basak 22 Mayıs 2020 22:38

    o kadar muhtesem mi oynanir gercekten harikaydi cagatayin enerjisi muhtesemdi bikeredaha asik oldum

  26. Selcuk
    Selcuk 21 Mayıs 2020 19:18

    Mükemmmel

  27. adımı bilmesenizde olur
    adımı bilmesenizde olur 20 Mayıs 2020 12:39

    HAYATIM BOYUNCA HİÇ BİR FİLMDE AĞLAMADIM AMA BU FİLM BENİ KAHRETTİ EN GÜZEL AŞK FİLMİ DİYEBİLİRİM BELKİDE BANA EN DOKUNAKLI YANI SEVGİLİMİNDE BİPOLAR OLMASIDIR ama şiddetle tavsiye ediyorum izleyin benm aklımdan cıkmıyor yaa her defasında izlemek istiyorum aşırı iyi bir film
    Mutlu sonsuz elbet bir gün yine yeniden

  28. meryem
    meryem 19 Mayıs 2020 12:00

    ilk defa izliyorum ve assiri duygusalim daha yarisina bile gelmedim herkwz aglamiss kesin bende aglarim

  29. Gulay
    Gulay 17 Mayıs 2020 14:58

    Yirmi dört yaşında şizofren teşhisi konuldu çok zor şeyler yaşadım yaşamaya devam ediyorum benim de en büyük korkum biricik oğluma zarar vermek belki bende bi gün yok olur giderim nasıl nesilde bilmem ama

  30. gece
    gece 15 Mayıs 2020 14:15

    hayatımda hiç bu kadar içe dokunaklı bir film izlemedim göz yaşlarımın adeta bir denize dönüşmesine sebep oldu gerçekten bu böyle bitmemeliydi ama her aşk da mutlu sonla bitmez ki… MUTLU SONSUZ …

  31. selin
    selin 14 Mayıs 2020 09:52

    belki birgün yeniden..

  32. dila
    dila 14 Mayıs 2020 03:48

    yine düştük buraya her izlediğimde ağlıyorum

  33. ali
    ali 14 Mayıs 2020 02:59

    e şimdi kızı üzmemiş mi oldu yani çok daha fazla üzüldü

  34. Berfin
    Berfin 13 Mayıs 2020 23:22

    Çok ağladım ama izlenicek bir film çok muhteşem birazda duygusal ???❤❤??

  35. Güneş
    Güneş 13 Mayıs 2020 23:20

    Yaa çok güzel bi film çok güzel keşke 2 side olsaydı yani kısacası çok güzel ve duygusal hüzünlü bir film ??❤??

  36. Efin
    Efin 13 Mayıs 2020 18:55

    Çok güzel bir film?

  37. Efin Ali
    Efin Ali 13 Mayıs 2020 18:55

    Çok güzel bir film?

  38. Nizami
    Nizami 13 Mayıs 2020 17:03

    iyiymis

  39. Nil
    Nil 13 Mayıs 2020 01:41

    Filmi kaçıncı izleyişim hatırlamıyorum ama hâlâ izliyorum bu filmi çok güzel, her izlediğimde ağlıyorum ama mükemmel bi film..

  40. Admin
    Admin 12 Mayıs 2020 23:21

    Film açılıyor bir sorun gözükmüyor

  41. selin
    selin 12 Mayıs 2020 22:44

    açılırsa izlicem

  42. Dilara
    Dilara 9 Mayıs 2020 23:39

    Çok güzel bir filmdi çok duygusal ve güzel yıl 2020 ve tekrar tekrar izliyorum çok üzücüydü ??❤

  43. Sena
    Sena 6 Mayıs 2020 22:53

    Super film muthış

  44. Medine
    Medine 5 Mayıs 2020 23:52

    Çok çok duygusal bu filmi izlerken çok ağladım

  45. Medine
    Medine 5 Mayıs 2020 23:51

    Çok çok duygusal ya çok ağladım

  46. Hale
    Hale 5 Mayıs 2020 15:32

    Yaa ağlıyorum yaa böyle mükemmel film mi olur

  47. ftlskrv
    ftlskrv 3 Mayıs 2020 20:13

    Hahaha

  48. Angela
    Angela 30 Nisan 2020 22:30

    Çağataya bu rol yaraşmadı.?

  49. NİSA
    NİSA 28 Nisan 2020 21:35

    KEŞKE MUTLU SONLA BİTSEYİ YAA

  50. Sude
    Sude 27 Nisan 2020 03:06

    Bazı filmler mutlu sonla bitmez. Bu film de onlardan biri. Aslında filmi diğerlerinden ayıranda bu. Çok güzel bir film, oyuncular süper❤️

  51. Füsun
    Füsun 26 Nisan 2020 21:30

    Cok guzel bir film

  52. BARIŞ&FÜSUN
    BARIŞ&FÜSUN 26 Nisan 2020 17:33

    keşke mutlu sonla bitseydi

  53. Bensu
    Bensu 24 Nisan 2020 12:32

    Film çok güzel keşke 2 de çıksa

  54. 84fd48
    84fd48 23 Nisan 2020 21:59

    delibal 2 gelse keşke barış ölmemiş olsa ortadan kaybolmuş felan olsa ne güzel olurdu

  55. büsra
    büsra 23 Nisan 2020 12:44

    Film cok hoş☺☺

  56. esra
    esra 23 Nisan 2020 12:43

    Film cok ama cok güzel???

  57. Mert
    Mert 21 Nisan 2020 23:53

    Çok güzel ama mutlu son değil

  58. İrem
    İrem 20 Nisan 2020 12:55

    Çok güzel bir filmdi ama keşke mutlu sonla bitseydi??

  59. CEMİL
    CEMİL 19 Nisan 2020 19:37

    DELİBAL NİE MUTLU SON İLE BİTMEDİ

  60. hasan
    hasan 16 Nisan 2020 15:35

    15 . kez izliyrum hala karika geliyo

  61. Nur
    Nur 14 Nisan 2020 03:28

    her kes bu filme bayiliyordu, ben de izleyeyim dedim. ama begenmedim. tipik turk dram sahnelerino toplamislar.

  62. Beri
    Beri 13 Nisan 2020 16:22

    Keşke mutlu son ile bitseydi ?

  63. 2 yıldır topragını kokluyorum
    2 yıldır topragını kokluyorum 13 Nisan 2020 02:54

    iyi geceler

  64. delibal'
    delibal' 12 Nisan 2020 06:04

    harika yani ağlayarak tek bir kelime söyleyebilirim harika :))

  65. İkra
    İkra 11 Nisan 2020 18:12

    Bence mükemmel bir film izlemenizi tavaiye ederim

  66. burak
    burak 7 Nisan 2020 21:19

    gerçekten vasat insanları duygulandıracağım diye saçma sapan olaylar kurgulanmış 2 sattiniz boşuna gitsin istiyorsanız bu filmi seçmeniz süper olur 🙁 10 üzerinden 2

  67. Sema
    Sema 7 Nisan 2020 03:11

    Benimde sevgilim vardı sadece hayallerimde böyle anılar biriktirdiğim ,beni sevmediğini bildiğim halde deli gibi sevdiğim ben öyle birini sevdimki binevi intihardı…

  68. Fatma
    Fatma 7 Nisan 2020 00:04

    Tedavisini olup ilaçlarını kullansaydı mutlu sonla bitebilirdi…Aynı rahatsızlığa sahip biri olarak söylüyorum bunu bütün bipolar bozukluğu olanlara…

  69. boş
    boş 6 Nisan 2020 20:53

    efsaneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  70. Yusuf
    Yusuf 6 Nisan 2020 18:29

    Çok iyi

  71. Beri
    Beri 5 Nisan 2020 00:44

    Bn öyle birini sevdimki harika bi film

  72. Beri
    Beri 5 Nisan 2020 00:43

    Bn öyle birini sevdimki

  73. onur
    onur 4 Nisan 2020 22:34

    çok iyi

  74. onur
    onur 4 Nisan 2020 22:33

    harbiden efsoo

  75. nmöxvb
    nmöxvb 4 Nisan 2020 22:33

    ghsmgcsm

  76. İboş
    İboş 4 Nisan 2020 00:04

    Efsane

  77. Aylin
    Aylin 3 Nisan 2020 05:51

    Son sahne kalbimi kopardın benden?

  78. Alper
    Alper 3 Nisan 2020 00:17

    Çok güzel bi film herkesin emeğine sağlık keyifle izledim gerçekten

  79. berrrrr
    berrrrr 2 Nisan 2020 14:19

    niye çalışmıyo

  80. Öyle birisi
    Öyle birisi 2 Nisan 2020 12:43

    Her izlediğimde ağladığım tek filim kaybetmenin nasıl acı bi duygu olduğunu anlatıyor bak yine ağladımm

  81. melek
    melek 1 Nisan 2020 23:26

    güzel

  82. ECEM
    ECEM 1 Nisan 2020 14:14

    AĞLADIM VALA

  83. Eda
    Eda 1 Nisan 2020 02:23

    Hayatımda daha önce hiçbir filmde bu kadar ağlamamıştım kesinlikle izleyin hala etkisindeyim

  84. Emirhan
    Emirhan 31 Mart 2020 18:52

    Film çok güzelde instadan takip ederseniz çok daha iyi olur 🙂

  85. fatma
    fatma 31 Mart 2020 14:33

    ben bu filmi izlemeyi çok istiyodum artık coronadan evdeyim ben de izleyim dedim .ok güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim bu arada EVDE KAL TÜRKİYE

  86. Sjsjsjsjjs
    Sjsjsjsjjs 31 Mart 2020 02:33

    Aşırı duygusal ve aşırı güzeldi

  87. Sıkıldim
    Sıkıldim 29 Mart 2020 23:36

    Çok donuyo tek sorun bu ama film mükko

  88. Güzel bir kız
    Güzel bir kız 29 Mart 2020 23:13

    Güzel valla izleyinn

  89. Esma
    Esma 29 Mart 2020 23:03

    Baya güzel izleyinn

  90. DJazaDI
    DJazaDI 28 Mart 2020 09:01

    Izlemeye deger cok guzel filim

  91. DJazaDI
    DJazaDI 28 Mart 2020 09:00

    IZLEMEYE DEGER COK IY FILIM

  92. Cihan-Y
    Cihan-Y 25 Mart 2020 16:30

    SEVGİLİM SENİN MUTLU SONSUZUN,DELİBAL’IN OLMAK İSTİYORUM OLABİLİR MİYİM?SENİ SEVİYORUM…

  93. DELİBAL ZEHİR✨ MUTLU SONSUZ ??
    DELİBAL ZEHİR✨ MUTLU SONSUZ ?? 25 Mart 2020 15:22

    çokkk güzeldii

  94. Zaur
    Zaur 24 Mart 2020 00:47

    Bu film hisleri emosyalati birbirne qarisdirir men bu filme 4cu defe baxiram yene baxacam eger ikinci hisesi teleye yada yutuba buraxilsa memnuniyetle izliyerdim bu filmi cekenler ve akdiyorlara boyuk hormetler

  95. ecrrrriiinn
    ecrrrriiinn 23 Mart 2020 16:52

    ağladığım bir film , DELİBALI FAZLASI ZEHİR

  96. BERRA
    BERRA 21 Mart 2020 13:12

    Canım ağlamak isteğinde son sahneyi açıyorum 100 de 100 etkili tavsiye ederim

  97. sene ne
    sene ne 19 Mart 2020 22:22

    Acmir axi kinooooo

  98. Sevme yanarsın
    Sevme yanarsın 19 Mart 2020 19:00

    Ağlarken Allah belamı verdi teşekkürler

  99. nsjsn
    nsjsn 17 Mart 2020 22:55

    cox guzel

  100. şeyma
    şeyma 12 Mart 2020 20:15

    hayal belli

  101. Saralyvva
    Saralyvva 6 Mart 2020 14:39

    Gebərdm aq 11.o5ks:)

  102. Rümeysa
    Rümeysa 3 Mart 2020 17:28

    Her izlememde beni ağlatan o film…

  103. Hvm
    Hvm 1 Mart 2020 02:48

    Birlikte izleyecektik bu filmi öyle demistin bana sevgilim. Yalniz izledim bugün çünkü sen hayatımda değilsin,artık olmayacaksın. Çok özlüyorum be.. Mükemmel bir film
    01.03.2020
    Keşke bu yoruma denk gelsen.

  104. Eylul yilmaz
    Eylul yilmaz 28 Şubat 2020 23:26

    Mukmmel cox agladim bee
    Cox agladim aqq ama asil ask buya

  105. sky yılmaz
    sky yılmaz 25 Şubat 2020 22:29

    cok aglattı bee ama mukemmell

  106. Falastiin moalim Mohammed
    Falastiin moalim Mohammed 21 Şubat 2020 00:37

    Bu filim cokkk guzel

  107. Délíbál
    Délíbál 15 Şubat 2020 14:33

    DELİBAL ZEHİR✨
    MUTLU SONSUZ ?????️

  108. Liam
    Liam 1 Şubat 2020 01:23

    Mukemmell duwdum bir soznen??tekrar tekrar baxiram??

  109. Şü
    Şü 29 Ocak 2020 00:34

    İzleyebilsek yorum yapcaz

  110. Eda
    Eda 24 Ocak 2020 00:19

    Açılmıyor

  111. tugce
    tugce 14 Ocak 2020 23:38

    sfffff